Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(4)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(2)
Autor
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Górska Monika (1964- )
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bucki Piotr
(1)
Czernecka Julita
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Grzega Urszula
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kozielski Robert
(1)
Król Lech C
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Łaszkiewicz Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Studenci
(1)
Temat
Badania marketingowe
(2)
Decyzje
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Cyberkultura
(1)
Film
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Informacja
(1)
Internet
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kultura wizualna
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Multimedia
(1)
Narracja
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Technika filmowa
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Wideo
(1)
Zachowanie
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-279.
Dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu.
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów. W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte. Monografia stanowi bogate źródło wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu. Adresowana jest również do naukowców, badaczy i praktyków.Informacja o autorze/ redaktorze: dr hab. Małgorzata Bartosik - Purgat, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się przede wszystkim wokół kulturowych uwarunkowań biznesu międzynarodowego, zachowań konsumentów na rynku międzynarodowym oraz międzynarodowych strategiach przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56181 (1 egz.)
Kaucja: 41,30 zł
Książka
W koszyku
Viral : jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści / Piotr Bucki. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 133, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing - Wydawnictwo Naukowe PWN)
Bibliografia na stronach 133-134.
Dla marketingowców, specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17.0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Visual storytelling : jak opowiadać językiem video / Monika Górska. - Wydanie I - 1 dodruk. - Warszawa : PWN, 2019. - 269, [1] strona : ilustracje (głownie kolorowe) ; 24 cm.
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 248-[262].
Na naszych oczach język video staje się nowym angielskim. Książka dr Moniki Górskiej uczy jak używać tego uniwersalnego języka, by dotrzeć i porozumieć się z wszystkimi, na których nam zależy. To praktyczny przewodnik po multiplatformowym świecie telewizji, Internetu i filmu, odsłaniający krok po kroku sekrety i techniki narracji filmowej. Rewolucja internetowa na początku XXI wieku sprawiła, że dostaliśmy środek masowego przekazu do użytku bezpośredniego, z pominięciem dystrybutorów filmów, producentów, redakcji, wydawnictw, redaktorów czy dziennikarzy. Jeszcze do niedawna dominował bierny konsument filmowych obrazów. Teraz pojawia się nowy model widza, który z konsumenta staje się producentem. Rośnie pokolenie nowoczesnych reżyserów-reporterów, którzy nie potrzebują sprzętu za kilkadziesiąt tysięcy, żeby zrobić swój film. Wystarczy im prosta kamera, aparat a nawet telefon komórkowy, by nakręcić i opublikować w sieci dowolną treść. Pytanie tylko, jak zrobić, żeby jeszcze ktoś zechciał to oglądać. Napisany barwnym, przystępnym językiem podręcznik pokazuje, na czym praktycznie polega sztuka opowiadania językiem video. Przedstawia mnóstwo sprawdzonych patentów i metod do natychmiastowego zastosowania przy realizacji reportaży, filmów dokumentalnych, wywiadów, vlogów i we wszelkich formach marketingu video w sieci. Autorka skupia się na tym, jak opowiadając słowem, obrazem, dźwiękiem i ciszą działać na wyobraźnię i emocje widza, by wywołać dokładnie taki efekt, na jakim twórcy zależy. A może nawet zmienić świat? By miał się lepiej i był bardziej ludzki.
Dla Ciebie * 1. Kto opowie najlepszą historię, wygrywa * Sztuka przetrwania * Początek i koniec kina * Narodziny reportażu * Powrót kina * Opowieść w chmurze * Sens w bezsensie * Subiektywnie czy obiektywnie, rzecz ujmując? * 2. Powiedz mi, jaką wybierasz rolę, a powiem ci, jak opowiadać. Osiem ról reportera * Reportaż wydarzeniowy - reporter: świadek bezpośredni * Reportaż interwencyjny - reporter: obrońca, adwokat * Reportaż śledczy - reporter: detektyw, prokurator * Reportaż problemowy - reporter: diagnostyk, przewodnik * Reportaż portret - reporter: artysta * Reportaż podróżniczy - reporter: odkrywca * Duży reportaż - reporter: tłumacz rzeczywistości * Reportaż wydarzeniowy * Reportaż interwencyjny * Reportaż śledczy * Reportaż problemowy * Reportaż portret * Reportaż podróżniczy - travellogue * Duży reportaż {grand reportage) * Ósma rola. Reżyser * 3. CO? Skrzynka z narzędziami * Temat: esencja reportażu * Radar i lupa, czyli gdzie znaleźć temat * Media społecznościowe * Skorowidz reportera * Wstępna dokumentacja * Drugi etap dokumentacji * Reportaż: "wypowiedź na temat" * Kurs i ster * Bohater i "co go boli" * Bohater-opowieść i bohater-metafora * Protagonista * Antagonista * Rozmowa dokumentacyjna - sztuka słuchania * Anatomia wywiadu reportażowego * Sztuka pytania * Wstępny montaż wywiadu * Akcja w reportażu * Akcja: prosta, zawikłana, epizodyczna * Akcja dynamiczna i statyczna * Rola konfliktu * JA kontra JA, JA kontra ON, JA kontra ONI. JA kontra ŻYWIOŁ, * JA kontra LOS * 4. KTO? Pozwól, że opowiem, czyli o narratorze reportażu * Narracja autorska * Narrator bezpośredni - JA * Narrator pośredni * Narracja postaciowa * 5. KOMU? Po obu stronach ekranu * Pokaż mi twój świat, a powiem kim jesteś * Zobaczyć, zrozumieć, przeżyć... * Poczuć więź * 6. JAK? Język video od kuchni * Przez oczy do serca. Kompozycja obrazu * Kontury i bryły * Światło: wyzwalacz głębi * Kontrast światłocienia * Kolor i kąt padania światła * Perspektywa w przestrzeni * Perspektywa w ruchu * Nakładające się plany * Proporcje * Odbicia i cienie * Głębia ostrości * Spojrzenie z lotu ptaka * Perspektywa żabia * Od kadru do sekwencji, czyli gramatyka języka filmowego * Kadr jak litera * Kamera na poziomie oczu * Kamera poniżej poziomu oczu * Kamera powyżej poziomu oczu * Kamera skierowana na część człowieka * Ujęcie jak słowo * Plany od "detalu" do "totalu" * Sekwencja ujęć jak zdanie * Panorama pozioma i pionowa * Scena jak akapit * Sekwencja scen jak rozdział * Dźwięk w roli głównej * Wielomówna cisza * Dopowiadająca muzyka * Słowo o słowie * Z wizjonera rewizor, czyli montaż: sztuka wyboru * Montaż narracyjny: pewnego razu... * Montaż skojarzeniowy: fabryka emocji * Montaż mozaikowy: muzyka oczu * 7. JAK TO SIĘ ROBI * Struktura opowieści SyKoMoR * SYtuacja * Komplikacje * MOment przełomu * Rozwiązanie * Jak to działa: SYtuacja * Jak to działa: Komplikacje * Dak to działa: MOment przełomu * Jak to działa: Rozwiązanie * Cztery magnetyczne początki * Zaczynaj z wizją końca * 8. Z jakim skutkiem * Styl: "charakter pisma" storytellera * Od elipsy do hiperboli * Reguła klepsydry * Opowieść na pożegnanie: Trzy sita Sokratesa * Podziękowania * Bibliografia * Publikacje książkowe * Artykuły w tomach zbiorowych i czasopismach * Strony internetowe * Spis reportaży i filmów dokumentalnych omawianych w pracy * Spis ilustracji * Kim jest dr Monika Górska? * Nagrody i wyróżnienia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing - Wydawnictwo Naukowe PWN)
Bibliografia, netografia, filmografia na na stronach 248-262.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 05.D (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
Dla studentów zarządzania i marketingu w zakresie przedmiotów: e-marketing, e-commerce, nowoczesne koncepcje w marketingu, nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, komunikacja marketingowa.
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.
Wstęp * 1. Transformacja cyfrowa – implikacje dla marketingu (Grzegorz Mazurek) * Wprowadzenie * 1.1. Cyfrowa transformacja * 1.2. Marketing a cyfrowa transformacja * 1.3. Marketing a technologia * 1.3.1. Technologie mobilne * 1.3.2. Internet Rzeczy * 1.3.3. Media społecznościowe * 1.3.4. Sztuczna inteligencja * 1.4. Marketing a metody zarządzania * 1.5. Marketing a organizacja działań * 1.6. Przyszłość marketingu * Podsumowanie * 2. Sukces w czasach rewolucji cyfrowej (Robert Kozielski) * Wprowadzenie * 2.1. Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach * 2.2. Czwarta rewolucja przemysłowa – w kierunku zmiany zasad konkurowania * 2.3. Źródła sukcesu organizacji – analiza podejść – elementy wspólne i odróżniające * 2.4. Czterolistna koniczyna – sukces w epoce cyfrowej * Podsumowanie * 3. Homo Cyber Oeconomicus – nowy wymiar zachowań konsumenckich (Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska) * Wprowadzenie * 3.1. Konsument wobec technologii cyfrowych * 3.2. Homo Cyber Oeconomicus – w kierunku przyszłości * 3.3. Ekosystem cyfrowych interakcji * Podsumowanie * 4. Architektura systemu komunikacji wirtualnej – uwarunkowania i wyzwania (Jan W. Wiktor) * Wprowadzenie * 4.1. Komunikacja marketingowa a paradygmat technologii cyfrowej i społeczeństwa sieci – uwarunkowania i zależności * 4.2. Model komunikacji marketingowej w przestrzeni wirtualnej i cechy komunikacji on-line * 4.3. Elementy architektury systemu komunikacji wirtualnej – funkcje i instrumenty * 4.4. Metodyczne aspekty oceny komunikacji wirtualnej – elementy web-analityki * 4.4.1. Zasady i kryteria ewaluacji strony firmowej * 4.4.2. Ocena komunikacji w serwisach społecznościowych * 4.4.3. Wskaźniki pomiaru skuteczności reklamy w sieci * 4.4.4. Analiza ruchu w serwisie – Google Analytics * 4.5. Strategiczne wyzwania wobec komunikacji marketingowej * Podsumowanie * 5. Marka w procesie kreowania wartości na rynku 4.0 (Henryk Mruk) * Wprowadzenie * 5.1. Marka i jej istota na rynku 4.0 * 5.2. Nowe trendy w zachowaniach konsumentów * 5.3. Nazwa i jej znaczenie na rynku 4.0 * 5.4. Pozycjonowanie marki na rynku 4.0 * 5.5. Wartości tworząpozycję marki * 5.6. Tożsamość oraz wizerunek marki * 5.7. Marka osobista sposobem budowania marki przedsiębiorstwa * 5.8. Lokalizacja marki na rynku 4.0 * Podsumowanie * 6. Badania marketingowe – nowe paradygmaty i metody w gospodarce cyfrowej (Krystyna Mazurek-Łopacińska) * Wprowadzenie * 6.1. Badania jakościowe w przestrzeni realnej i wirtualnej * 6.1.1. Formy i techniki wywiadów * 6.1.2. Podejście kulturowe w badaniach postaw i zachowańkonsumenckich * 6.1.3. Wykorzystanie technologii mobilnej w analizie psychograficznej * 6.2. Analityka internetowa w badaniu zachowań nabywczych internautów * 6.2.1. Multi-channel i Multiscreening w analityce internetowej * 6.3. Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w pozyskiwaniu wiedzy od klientów i kreowaniu innowacji * 6.4. Big Data w analityce marketingowej * 6.4.1. Cele i kierunki zastosowań * 6.4.2. Big Data w podstawowych obszarach marketingu * 6 5. Consumer Intelligence w pozyskiwaniu i analizie danych marketingowych * 6.6. Rola kokpitów menedżerskich w badaniach marketingowych * 6.7. Kierunki zastosowańanalityki marketingowej * 6.7.1. Wykorzystywanie analityki w obszarach decyzji marketingowych * 6.7.2. Wyzwania dla przedsiębiorstw w stosowaniu analityki marketingowej * Podsumowanie * 7. Market Intelligence a decyzje menedżerskie we współczesnej organizacji (Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula) * Wprowadzenie * 7.1. Uwarunkowania otoczenia współczesnego biznesu * 7.2. Konkurencyjność współczesnej organizacji * 7.3. Rola wiedzy i informacji w zarządzaniu inteligentną organizacją * 7.4. Miejsce i znaczenie Market Intelligence w dobie gospodarki opartej na wiedzy * 7.5. Wykorzystanie Market telligence dla wsparcia decyzji menedżerskich – w świetle wyników badań własnych * Podsumowanie * 8. Koncepcja oraz kierunki rozwoju zintegrowanego zarządzania innowacjami (Andrzej Pomykalski) * Wprowadzenie * 8.1. Przesłanki i kierunki zmian * 8.2. Istota innowacji * 8.3. Charakterystyka aktywności innowacyjnej przez osiągane wyniki * 8.4. Zarządzanie innowacjami * 8.5. Zarządzanie sieciowe innowacjami * Podsumowanie * 9. Oczami praktyków * 9.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje * i mikroewolucje (Artur Maciorowski) * 9.1.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje * 9.1.2. Makrotrendy – rewolucja technologii * 9.1.3. Mikrotrendy * 9.2. Deep Learning – przywitaj się z Golemem (Lech C. Król) * 9.2.1. Duch w maszynie * 9.2.2. Dane * 9.2.3. Algorytmy * 9.2.4. Sprzęt * 9.2.5. SISO * 9.2.6. Mechaniczny Turek czy Golem? * 9.2.7. Telefon od Absolutu * 9.3. Trzy wymiary marketera – co współczesny marketer wiedzieć powinien? (Mariusz Ludwiński) * Epilog * O Autorach * Bibliografia * Netografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliogr., netogr. s. 595-[605].
Dla studentów uczelni ekonomicznych oraz kierunków ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych, menedżerów i pracowników agencji badawczych.
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej "Badania marketingowe. Teoria i praktyka". W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów. Nowy podręcznik zawiera: rozdział dotyczący badań nad skutecznością reklamy internetowej aktualne badania w zakresie technik neurobiologicznych i eyetrackingu, scenariusze zogniskowanych wywiadów grupowych, przykłady z polskich firm, kompleksowe podejście i bogatą bibliografię. Książkę oceniam jako jedną z najbardziej wartościowych pozycji poświęconych tej problematyce na polskim rynku. Jest to efekt zastosowanego w niej podejścia metodycznego obejmującego procedurę badawczą, źródła informacji, metody i techniki badań (.). Ciekawie dobrane przykłady bardzo dobrze pokazują specyfikę i użyteczność stosowanych metod w rozwiązywaniu problemów marketingowych związanych m.in. z segmentacją rynku, produktami marketingowymi, wyborem kanałów dystrybucji i obsługą klienta, a także pomiarem efektów komunikacji, w tym reklamy internetowej. Zaletą książki jest stosowanie nowoczesnych rozwiązań metodycznych z wykorzystaniem internetu, technik neurobiologicznych, a także dobrze dobranych metod jakościowych i ilościowych. Publikację wyróżnia kompleksowe ujęcie prezentowanych zagadnień, a doskonałym zwieńczeniem takiego podejścia są przedstawione metody pomiaru satysfakcji i lojalności i klientów. Z recenzji prof. dr hab. Józefa Garczarczyka.
Część I. Formułowanie celów i organizacja badań * 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych * 1.1. Istota, przesłanki i użyteczność badań marketingowych * 1.2. Etapy procesu badania marketingowego * Część II. Informacja rynkowa - źródła, formy i nowe tendencje gromadzenia * 2. System informacji marketingowej i organizacja badań * 2.1. System informacji marketingowej * 2.2. Organizacja badań marketingowych * 2.3. Problemy współpracy przedsiębiorstwa z agencją badawczą * 2.4. Strategiczne badania marketingowe * 3. Gromadzenie marketingowych danych wtórnych w procesie badań rynkowych * 3.1. Źródła, rodzaje i procedura gromadzenia danych marketingowych o charakterze wtórnym * 3.2. Podsystem wewnętrznej informacji marketingowej o charakterze wtórnym * 3.3. Podsystem marketingowej informacji o charakterze zewnętrznym - krajowej * 3.4. Podsystem informacji marketingowej zewnętrznej - zagranicznej * 3.5. Tworzenie komputerowych baz danych * 3.6. Jakość danych wtórnych - korzyści i ograniczenia ich gromadzenia * 4. Gromadzenie danych pierwotnych * 4.1. Wykorzystanie metody ankietowej w badaniu zachowań podmiotów rynku * 4.2. Badania oparte na panelach tradycyjnych * 4.3. Metody jakościowe gromadzenia informacji o nabywcach * 4.4. Pomiar zmiennych jakościowych * 4.5. Eksperymenty * 5. Badania marketingowe przez internet * 5.1. Specyfika internetu, jego zastosowania i przesłanki rosnącej roli w badaniach marketingowych * 5.2. Wykorzystanie internetu do gromadzenia danych o charakterze wtórnym * 5.3. Panele internetowe jako kierunek rozwoju ilościowych badań marketingowych prowadzonych przez internet * 5.4. Prowadzenie badań jakościowych przez internet * 5.5. Internet jako narzędzie wspomagające proces realizacji tradycyjnych badań * 5.6. Badania serwisów internetowych * 5.7. Zalety i wady badań marketingowych prowadzonych z wykorzystaniem internetu * Część III. Wykorzystanie badań w strategicznym planowaniu marketingowym * 6. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa * 6.1. Badania czynników makrootoczenia * 6.2. Badanie czynników mikrootoczenia * 6.3. Analiza konkurencji * 6.4. Prognozowanie sprzedaży i badanie potencjału rynku * Pytania i zadania kontrolne * 7. Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju * 7.1. Analiza udziału w rynku * 7.2. Udział w rynku jako podstawa określenia strategii przedsiębiorstwa * 7.3. Analiza słabych i mocnych stron przedsiębiorstwa oraz szans i zagrożeń * 8. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych * 8.1. Podstawowe pojęcia: rynek, rynek docelowy, segmentacja, * poziomy segmentacji * 8.2. Podstawy informacyjne i organizacja procesu segmentacji * w przedsiębiorstwie * 8.3. Proces segmentacji - etapy, poziomy, rodzaje * 8.4. Warunki skutecznej i efektywnej segmentacji rynku * 8.5. Zastosowanie segmentacji - przykłady procedur * 9. Badania produktu * 9.1. Przesłanki i istota badań marketingowych produktu * 9.2. Badania nowego produktu * 9.3. Badanie koncepcji nowego produktu czy usługi * 9.4. Badania prototypu/serii próbnej produktu * 9.5. Testowanie marketingowe produktu * 9.6. Badania istniejącego produktu i jego pozycji rynkowej * 9.7. Badanie nazwy, opakowania i etykiety produktu * 9.8. Wybrane techniki neurobiologiczne w badaniach produktu i jego wyposażenia * 9.9. Wprowadzenie na rynek wody mineralnej Cechini Muszyna wraz jej wyposażeniem (butelka, etykieta) i jej ewolucja rynkowa * 9.10. Eye Tracking w badaniu opakowań kosmetyków * Pytania i zadania kontrolne * 10. Metody badania cen * 10.1. Wtórne źródła informacji o cenach * 10.2. Badania skłonności nabywców do zaakceptowania danej ceny i prawdopodobieństwa zakupu po danej cenie * 10.3. Badanie relacji między przychodami ze sprzedaży a poniesionymi kosztami * 10.4. Analiza kosztów krańcowych * 10.5. Badanie cen w zależności od fazy cyklu życia produktu * 10.6. Badanie relacji między ceną a popytem * 10.7. Badanie zewnętrznych czynników wpływających na ceny * 11. Badania systemu dystrybucji * 11.1. Uwagi wstępne * 11.2. Wybór rodzaju kanału dystrybucji * 11.3. Dystrybucja fizyczna jako obiekt badań marketingowych * 11.4. Analiza i ocena poziomu obsługi konsumentów * 11.5. Badanie strat w łańcuchach dostaw * 12. Badania skuteczności systemu komunikacji * 12.1. Podstawowe etapy badań nad reklamą * 12.2. Rodzaje testów i innych metod stosowanych w badaniach nad reklamą * 12.3. Badanie zasięgu reklamy * 12.4. Metody oceny skuteczności reklamy * 12.5. Metody pomiaru skuteczności promocji w internecie * 12.6. Skuteczność reklamy internetowej w świetle badań * 12.7. Bilans (podsumowanie) kampanii reklamowej * 12.8. Pomiar efektów promocji sprzedaży * 13. Badanie satysfakcji i lojalności klientów * 13.1. Istota i podstawy pomiaru satysfakcji * 13.2. Program badania i pomiaru satysfakcji klientów * 13.3. Metoda Servqual w badaniu satysfakcji klientów * 13.4. Badania Mystery Shopping * 13.5. Obliczanie wskaźnika satysfakcji klientów * 13.6. Krajowe wskaźniki satysfakcji * 13.7. Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem * 13.8. Metody pomiaru lojalności konsumentów wobec marki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej